راهنمای خرید حلقه ازدواج باگت

راهنمای خرید حلقه ازدواج باگت

همه آنچه که باید در خصوص حلقه نامزدی باگت بدانید!

بی شک یکی از خاص ترین و مهم ترین لحظات ازدواج برای عروس خانوم ها انتخاب حلقه ازدواج و یا نامزدی است. این حلقه علاوه بر ظاهر ساده و شکیل از نظر معنوی برای زوجین بسیار ارزشمند می باشد و گاهی در خانواده های سنتی این حلقه های با ارزش تا نسل ها دست به دست می شوند. این حلقه ها از دیرباز برای زوجین نشانه وفاداری و پیوند بوده است. بنابراین، بهتر است انتخاب هوشمندانه ای داشته باشید .

چه ویژگی های ظاهری در خصوص الماس های باگت باعث می شود که شما جذب آن شوید؟

برش های منظم و ظریف، زیبایی خاص آرت دکو را به هر انگشتری می آورد . نحوه تراش الماس بسیار متفاوت هستند . بر خلاف برش زمرد که گوشه های زاویه دار دارد، گوشه های باگت به صورت مربع شکل برش داده می شود، البته باگت ها نیز گاهی در انتهای عملیات برش به شکل ذوزنقه مخروطی می شوند. باگت اغلب به عنوان سنگ جانبی یا الماس برجسته مورد استفاده قرار می گیرند .

انگشتر باگت

حلقه نامزدی الماس باگت

حلقه‌ ازدواج باگت مخروطی برای مراسم نامزدی بهترین گزینه هستند. هرچه سنگ مرکز، زاویه بیشتری داشته باشد، باگت کار شده بر روی حلقه نیز بهتر جلوه می کند. در هنگام ساخت توصیه می شود که سنگ‌های کناری باگت از لحاظ طول و عرض تناسب داشته باشند و حتما شفافیت و درجه رنگ را با درجه های سنگ مرکزی مطابقت دهید. ایرادات در شفافیت و تفاوت رنگ ممکن است در باگت ها بیشتر به چشم آید و از زیبایی ظاهری آن بکاهد.

حلقه ازدواج باگت

چینش الماس باگت در جواهرات 

الماس های باگت می توانند به صورت عمودی و پشت سر هم قرار بگیرند تا مانند آینه های بی پایان جلوه کنند و بازتاب زیبایی و درخشش را نشان دهند. می توانید برای داشتن چینشی منحصر به فرد و خاص، از سنگ های قیمتی رنگی استفاده کنید تا زیبایی انگشتر را چندین برابر کنید. البته در هنر جواهرسازی برای این چینش بیشتر از الماس های باگت صاف و کشیده استفاده می شود تا زیبایی آن بیشتر جلوه کند.

الماس های باگت کالیبر یا باله شکل

زمانی که دقیقا وسط حلقه، یک الماس مرکزی داشته باشیم و اطراف آن از الماس یا سنگ قیمتی تشکیل شده باشد، به این چینش، چینش کالیبر یا چینش باله گفته می شود. در این نوع چینش، باگت های مخروطی یک هاله زیبا ایجاد می کنند که اغلب با یک باله توتو یا گل مروارید زیبا مقایسه می شود . این مدل برای عروس هایی که ارزش طراحی شکوهمند را می دانند، بسیار مناسب است. البته اگر در این چینش به اندازه و ارتفاع الماس های باگت و سنگ ها توجه شود و به صورت منظم کنار یکدیگر قرار بگیرند، زیبایی آن ها بی همتا می شود.

الماس‌های باگت در حلقه‌های ازدواج

حلقه‌های نامزدی باگت قراراست تمام زیبایی و جلوه های خاص را داشته باشند. استفاده از الماس های باگت در حلقه های دورنگین یا حلقه های نامزدی شکوهی بی نظیر به آن ها هدیه می کند که هیچ حلقه دیگری نمی تواند آن را داشته باشد. استفاده از الماس های باگت در حلقه عروسی باعث می شود بیشتر احساس خاص بودن را داشته باشید .

انگشتر باگت

حلقه‌های عهد و پیمان

وقتی زوج ها از حلقه های عهد و پیمان برای نماد نامزدی آینده استفاده میکنند، اغلب از الماس های باگت کوچک تر استفاده می کنند تا با حلقه های نامزدی بزرگ تر تضاد نداشته باشد. البته بسیاری از زوج ها نمی خواهند که حلقه عهد و پیمان با حلقه نامزدی اشتباه گرفته شود. الماس های باگت کوچک تر ظریف هستند و در عین حال حس شیک بودن را به دست شما هدیه می دهند .

الماس های باگت برای هر حلقه ازدواج گزینه ی عالی هستند، حتی اگر به دنبال حلق های باریک و سنگ های درخشان با ظاهری منحصر به فرد باشید و قصد داشته باشید خاص به نظر بیاید. الماس باگت می تواند به عنوان یک طرح هنری اصیل عمل کنند و یک پیچ و تاب اصیل به یک حلقه امروزی اضافه کنند. این الماس های زیبا با برش های خاص، بی نهایت تطبیق پذیری هستند! شما همراهان گرامی با خرید ازگالری جواهر کوه نور احساس خاص و اصیل بودن را میتوانید تجربه کنید.

گالری جواهر کوه‌‌نور تولید کننده وعرضه کننده لوکس ترین و با کیفیت ترین جواهرات آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است.

نظر دهی