راه های خرید سرویس های جواهر مقرون به صرفه

راه های خرید سرویس های جواهر مقرون به صرفه

راه های خرید سرویس های جواهر مقرون به صرفه

یافتن راه های خرید سرویس های جواهر مقرون به صرفه به شما اجازه می‌ده موقع خرید کردن برای مراسم ازدواج و تهیه کادوهای نفیس، هزینه کمتری بدین و در عین حال سرویس جواهر مد نظر خودتون رو با قیمت کمتری تهیه کنین. خوشبختانه ما توی دنیایی زندگی می کنیم که میشه با کنارهم قرار دادن ِچند راهکار مختلف، سرویس های جواهر رو به صورت مقرون به صرفه خرید! پس اگه قصد دارین سرویس جواهر شیک ِمد نظرتون رو بخرین، پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مطلب همراه ما بمونین. هر کسی با هر میزان بودجه ای برای خریدن سرویس جواهر میتونه از راهکارهای این مطلب استفاده کنه.

راه های خرید سرویس های جواهر مقرون به صرفه

انتخاب زمان مناسب برای خرید سرویس های جواهر مقرون به صرفه

یکی از راه های خرید سرویس های جواهر مقرون به صرفه اینه که بهترین زمان ممکن رو برای خرید انتخاب کنین. اصولا سرویس های جواهراتی که در ماه یا سال جاری معرفی و عرضه میشن خیلی گرون تر از مدل های سرویس جواهر سال های گذشته هستن. معمولا گروهی از مردم برای اینکه هزینه کمتری برای یک سرویس ِجواهر خاص پرداخت کنن مدل سرویس قدیمی تر رو انتخاب می کنن، یا اینکه صبر می کنن تا فروشنده برای اون سرویس تخفیف ویژه بذاره! فروشنده ها هم برای جلب توجه خریدار ها به بعضی نمونه سرویس های جواهر ِ خاص، تخفیف های باورنکردنی اختصاص میدن. این تخفیف ها در روزهای خاصی از سال مثل اعیاد که برگزاری مراسم عروسی و هدیه دادن در اون ها رایجه، اعلام می‌شن. پس همیشه گوش به زنگ تخفیف گرفتن باشین.

حالا بخر، بعدا پرداخت کن: یکی از راه های خرید سرویس های جواهر مقرون به صرفه!

بعضی از فروشنده ها وقتی قیمت جواهرات یا هزینه یه سرویس زیاد باشه، گزینه‌ی «حالا بخر، بعدا پرداخت کن» رو در اختیار مشتری هاشون قرار می‌دن. شما در صورتی که برای خرید سرویس جواهر اقدام کنین، می تونین از این مزیت بهره مند بشین. در این روش، هزینه‌ی سرویس جواهر مورد نظر توسط فروشنده قسط بندی می‌شه. سپس شما می‌تونین در بازه های زمانی تعیین شده نسبت به پرداخت هزینه سرویس اقدام کنین. توجه داشته باشین که هر فروشنده‌ای بنا به شرایط و مزایای مد نظرش می تونه این قابلیت رو در اختیار مشتری هاش قرار بده. پس این روش، یک آپشن عمومی برای همه جواهر فروشی ها به حساب نمیاد!

خرید سرویس جواهر لوکس

طرح مارکیز و فلاور به چه معناست؟ چه کاربردی داره؟ و چه تاثیری روی قیمت می‌ذاره؟

یکی دیگه از راه های خرید سرویس های جواهر مقرون به صرفه، جستجوی طرح های فلاور و مارکیز در جواهراته. طرح مارکیز یکی از روش های چیدمان الماس و سنگ های قیمتی به حساب میاد. برای این روش، سنگ های کوچک تر الماس در کنار یکدیگر در قالبی به شکل مارکیز قرار داده میشوند که در نگاه اول سنگ های به صورت یکنواخت و تکتخمه دیده میشوند ولی با کمی دقت متوجه میشویم که از تشکیل چند الماس کوچک تر قالبی به شکل تکتخمه مارکیز به وجود اماده.

انگشتر طرح اشک و فلاور

در طرح فلاور، با فرم ِگُل مانند جواهرات روبرو می‌شیم. در این روش یه سنگ با تراش برلیان در مرکز قرار داده میشه. مابقی سنگ ها طبق یه ساختار منظم در اطراف سنگ اصلی قرار می‌گیرن. در نهایت زمانی که به خروجی کار نگاه می‌کنین، با طرح خاص یک گُل مواجه می‌شین. که باز هم در نگاه اول شاید بنظر برسه که چیدمان سنگ ها ،تشکیل یک تکتخمه بزرگ رو دادند که اینطور نیست!

دو طرح مارکیز و فلاور، در صنعت جواهرات و سرویس های طلا خیلی پرطرفدار هستن. این دو طرح به خاطر نوع بُرش و ظرافت بالایی که در مقایسه با سایر طرح ها دارن، مقرون به صرفه تر به شمار میان. (داخل مابقی طرح ها از سنگ های درشت (تکتخمه) استفاده میشه که قیمت رو تصاعدی بالا میبره!). این طرح ها در عین ظرافتی که دارن، درخشش فوق العاده ای به الماس و سایر سنگ‌ها میدن، به همین خاطر اصولا برای درست کردن ِ، طراحی سرویس جواهرات ازشون استفاده میشه.

طرح  فلاور

به سراغ سنگ های بی کیفیت و بدل نرید!

بعضی از فروشنده ها برای کاهش قیمت جواهرات از سنگ های کیفیت پایین استفاده می کنن که این کار خیلی غیر استاندارده و خریدار رو در آینده دچار ضرر سنگینی می کنه. سنگ های بی کیفیتی که از نظر ظاهری شبیه الماس یا مابقی سنگ های قیمتی هستن، عمر استفاده خیلی کمی دارن. از عواملی که انتخاب این سنگ ها رو برای سرویس جواهرات به گزینه نامناسبی تبدیل می کنه، می‌تونیم به موارد زیر اشاره کنیم.

  • اغلب سنگ های بدل ِبی کیفیت ضریب سختی پایین تری دارن و در اثر کوچکترین ضربه شکسته می شن.
  • میزان شفافیت و درخشش سنگ های بدل و براق بودن‌شون به علت وجود مواد ناخالص کمتره.
  •  شاخص انکساری (بازتاب نوری که به سنگ تابیده میشه) کمتری دارن و این نوع سنگ های بدل نمی تونن نور رو داخل ِخودشون نگه دارن.
  •  تراکم بیشتری دارن که باعث میشه نسبت به سنگ های واقعی سنگین تر باشن.

 

گالری جواهری کوه نور تولید کننده و عرضه کننده لوکس ترین و باکیفیت ترین جواهرات در تلاش است تا شما عزیزان به بهترین شکل سرویس های جواهر مقرون به صرفه خود را تهیه کنید.

 

نظر دهی