معروف ترین برندهای طراحی جواهر کدامند؟

معروف ترین برندهای طراحی جواهر کدامند؟

معروف ترین برندهای طراحی جواهر کدامند؟

برند های طراحی جواهر یکی از تاثیر گذار ترین موارد در زمان خرید به حساب می آیند، چرا که برخی افراد علاقه ویزه ای به برخی مدل های دارند که تنها توسط یک برند طراحی و تولید می شوند. در تاریخ زندگی انسان جواهرات همواره جایگاه خاصی داشته، از گذشته های دور تا کنون انسان از جواهرات استفاده می کند. در گذشته استفاده از جواهرات نشانه ای از ریشه خانوادگی یا جایگاه اجتماعی انسان بود و اهمیت و اصالت آن ها را به رخ می کشید.

سرویس جواهر

شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید امروزه در دنیای فشن جواهرات عجیب و غریبی نیز ساخته می شود، اما این جواهرات به تعداد معدود و تنها به یک سری اشخاص خاص تعلق می گیرد. اگر می خواهید با این جواهرات و برند های سازنده آن آشنا شوید در ادامه با وب سایت جواهری همراه باشید؛ چرا که در این مطلب ما سعی داریم شما را با برند های برتر جواهر سازی در دنیا آشنا سازیم.

معرفی برند های مشهور طراحی جواهرات

همانطور که عنوان شد در حال حاضر جواهرات جزو مهمی از استایل در دنیای مد و فشن هستند، استفاده از جواهرات تکمیل کننده ظاهر و استایل افراد است. برخی افراد هم برای ابراز برتریخود و به رخ کشید وضعیت مالی مناسب از جواهرات استفاده می کنند. اما به طور کلی استفاده از جواهرات دلایل منطقی تری هم دارد، برای مثال ابزار عشق و علاقه با خرید یک حلقه برای ازدواج.

در این میان برخی افراد خرید طلا و جواهرات را تنها مشروط بر خرید از یک برند خاص می دانند و بر این باورند که این برند تنها می تواند جواهرات باب سلیقه آن ها را طراحی و تولید کنند. همین امر سبب شده که برخی برند های طراحی جواهرات از محبوبیت زیادی برخوردار باشند که البته دلیل آن نیز داشتن طرح های خاص و منحصر به فرد است.

  •  برند Piaget

پیاژه نامی آشنا در دنیای جواهر سازی است، این برند سوئیسی کار خود را با ساخت ساعت آغاز کرد، اما پس از گذر زمان و با رونق گرفتن تجارتش به ساخت و تولید جواهرات لوکس نیز روی آورد. محصولات پیاژه معمولا برای تعداد افراد معدودی تولید و ساخته می شود؛ چرا که هر کسی توانایی پرداخت قیمت نجومی محصولات این برند را ندارد.

ساعت پیاژه

این برند نیز مانند بولگاری توانسته مدرنیته و سنت را در ساخت جواهرات خود رعایت کند. از ویژگی های برجسته و شاخص برند پیاژه وجود خطوط براق و زاویه های برجسته آن می باشد. در حال حاضر اکثر مردم دنیا پیاژه را با طرح گل رزی می شناسند و به نوعی این طرح به امضای پیاژه تبدیل شده است. اگر نگاهی به دنیای پر زرق و برق افراد سر شناس بیندازید حتما رد پایی از سنجاق سینه، گردنبند، گوشواره و... با طرح گل رز را خواهید دید.

  •  برند Buccellati

برند بوچلاتی از جمله برند های جواهر سازی رومی است که از طلاهای مرغوب ایتالیا برای ساخت محصولات خود استفاده می کند. بوچلاتی برای ساخت محصولاتش از طراحی های رومی الهام می گیرد و برای جذاب کردن محصولات خود از ترفند هایی جون روکش های بسیار ضخیم و فلزات مات نیز در کنار الماس و سنگ های قیمتی استفاده می کند. معمولا برند بوچلاتی انتخاب اول افراد مشکل پسندی است که تمایل به داشتن داشتن جواهرات با ظاهر فاخر دارند.

  • برند Chopard

برند شوپارد یک برند ساعت سازی سوئیسی است که در حال حاضر علاوه بر ساخت ساعت جواهرات بسیار لوکسی نیز به بازار عرضه می کند. شوپارد از برند هایی است که بهترین مواد اولیه را برای ساخت و تولید محصولات و جواهرات خود مورد استفاده قرار می دهد و ظرافت و زیبایی جواهرات تولید شده آن به سادگی می تواند نگاه هر بیننده ای را به خود جلب نماید.

 این برند محبوب طلای 18 عیار را به صورت لایه هایی بسیار ضخیم و سنگ هایی مرغوب و قیمتی برای ساخت جواهرات خود به کار می برد. توجه بیش از اندازه این برند به جزئیات باعث شده محصولات آن در دنیا محبوبیت بسیاری داشته و جزو با ارزش ترین جواهرات موجود به شمار آیند. گفتنی است که طراحی چشم نواز و بی نظیر تولیدات برند شویارد سبب شده که این مدل از جواهرات به زیبایی روی دست و گردن جلوه کنند.

  • برند Bvlgari

همه ما می دانیم که بولگاری یکی از بهترین برند های جواهر سازی دنیا است، این برند از ساعت و جواهر تا ادکلن و عطر را با بالاترین کیفیت تولید می کند. هر گاه که سخن از جواهرات لوکس در میان است بدون شک همه به این برند رومی فکر می کنند، بولگاری تلفیقی از سنت و مدرنیته بوده و ظرافت فوق العاده ای در ساخت محصولاتش به کار می برد.

استفاده از سنگ های قیمتی بسیار بزرگ، سنگ های گوهرین دامله و طرح های برجسته در جواهرات بولگاری مانند امضای این برند بوده و اکثر مردم دنیا بولگاری را با همین مشخصات می شناسند. برند بولگاری در کنار جواهرات قیمتی و ارزشمندی که تاریخ  ایتالیا را به رخ می کشند از طلای 18 عیار برای ساخت قطعات فلزی مختلف استفاده می کند.

  • برندGraff

در میان قشر ثروتمند و مرفه دنیا گراف برندی شناخته شده و معروف است. چیزی که باعث شده این برند خاص و منحصر به فرد باشد نحوه استفاده از سنگ های گران قیمت یا فلزات ارزشمند نیست، بله این اندازه سنگ های به کار رفته در جواهرات گراف است که آن را به برندی خاص در دنیا تبدیل کرده است.  لورنس گراف موسس برند گراف علاقه خاصی به سنگ های قیمتی بزرگ دارد؛ از همین رو در ساخت جواهرات خود از سنگ های بزرگ قیمتی استفاده می کند.

طراحی graff

در دنیای تجملات افراد استفاده از جواهرات برند گراف حرف اول و آخر را می زند، در واقع این مدل از جواهرات طراحی فوق العاده و بی نظیری دارند که می توانند در نگاه اول به زیبایی و سادگی خودنمایی کنند. گفتنی است که در طراحی این مدل از جواهرات انواع سنگ های قیمتی در رنگ و طرح های متفاوت به کار برده می شود.

  • برند Tiffany & Co

برند تیفانی اند کو یکی از معدود برند هایی است که محصولاتش برای عموم مردم کاربردی بوده و تنها خانوم ها قادر به استفاده از جواهرات این برند نیستند، بلکه کودکان و آقایان نیز می توانند از تمامی محصولات تیفانی اند کو استفاده کنند.

برند تیفانی اند کو از سال 1837 فعالیت خود را آغاز کرده، محصولات کلاسیک آن توسط طراحان و صنعتگران حرفه ای تولید می شود. شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید برخی از جواهرات این مجموعه در دسته بندی های فوق لوکس قرار می گیرند و سال های زیادی تکمیل آن ها طول می کشد و همین امر سبب شده که جز معروف ترین برند های طراحی جواهرات به شمار آید.

  • برند Mikimoto

کوکیچی میکی موتو موسس و سازنده برند میکی موتو است، این فرد از نام خانوادگی اش برای راه اندازی مجموعه خود کمک گرفته و محبوبیت او تنها به ساخت جواهرات لوکس ختم نمی شود. میکی موتو اولین فردی است که روش استفاده از مروارید های پرورشی را به دنیا ارائه کرد، در واقع برند میکی موتو اولین برندی است که از مروارید های دریای جنوب، تاهیتی، مروارید های مخروطی صورتی، مروارید سفید و گونه های نادر مروارید در ساخت جواهراتش استفاده می کند.

میکی موتو برای ساخت و تولید قطعات فلزی پلاتین و طلای 18 عیار آمیخته با الماس های درجه بالا و ارزشمند را مورد استفاده قرار می دهد. لازم به ذکر است که گردنبند ها و دستبند های مرواریدی این برند با مرغوب ترین نخ های ابریشم ساخته می شوند.

  • برند Van Cleef & Arpels

ون کلیف اند آرپلز برندی است که توسط آلفرد ون کلیف و استل آرپلز تاسیس شد و به دلیلی داشتن خارق العاده ترین مدل های طراحی شده در دسته معروف ترین برند های طراحی جواهرات قرار می گیرد. گفتنی است که اکثر جواهرات لوکس تولید شده توسط این برند نماد شکوه و جلال گذشته بوده و سبک و طراحی خاص خود را دارند.

طراحی جواهرات Van Cleef & Arpels

  • برند  Cartier

برند کارتیه را همه ما می شناسیم، این برند از جمله محبوب ترین برند های جواهر سازی در دنیا بوده که در سال 1860 میلادی تاسیس شده و معروف ترین طرح برند کاریته که به امضای آن نیز معروف است طرح پلنگ می باشد. برخی اوقات و به علت پاسخگویی به سلایق مختلف تغییراتی در ظاهر این طرح انجام می شود. با اینکه کارتیه به آرت دکو متعهد است اما از طراحی های دوران قدیم هم الگو برداری می کند.

  • برند Harry Winston

از جمله پر آوازه ترین نام ها در دنیای جواهرات برند هری وینستون است. این برد در سال 1932 فعالیت خود را آغاز کرده و در دنیا محبوبیت فوق العاده ای دارد. تمامی محصولات این برند با سنگ های قیمتی، فلزات ارزشمند و توسط اساتید حرفه ای در جواهر سازی ساخته می شوند. دوام فوق العاده در کنار ظرافت مسئله ای است که توجه همگان را به برند هری وینستون جلب کرده است.

سخن آخر

بسیاری از ما ممکن است حتی تا آخر عمر هم چنین جواهراتی را از نزدیک مشاهده نکنیم، اما باز هم آگاهی از چنین مسائلی بد نیست و باعث می شود آگاهی ما از دنیای اطراف مان بیشتر گردد. امیدواریم که خواندن مطالب فوق نیز آگاهی شما را افزایش داده باشد.

گالری جواهر کوه‌‌نور تولید کننده وعرضه کننده لوکس ترین و با کیفیت ترین جواهرات آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است.

نظر دهی