10 طرح لوکس حلقه عروس

10 طرح لوکس حلقه عروس

سنت انتخاب حلقه عروسی با توجه به پوشیدن آن یکی از مهم‌‌ترین پروسه‌های ازدواج است. گالری جواهر کوه نور یکی از عرضه‌کنندگان لوکس و با کیفیت حلقه ازدواج در ایران است. از جمله اهداف گالری کوه نور می‌توان به سود کم و جلب رضایت خریداران اشاره کرد. تمامی جواهرات گالری کوه نور به همراه شناسنامه به مشتریان تقدیم می‌گردد.

همان طور که پیش‌تر اشاره شد خرید حلقه ازدواج یکی از نمادها و رسومات اصلی خرید در مراسمات عروسی است و عروس و داماد پیش از مراسم عقد و ازدواجشان آن را به یکدیگر هدیه می دهند که نشان از تعهد و عشق بین دو طرف است. حلقه و پشت حلقه برلیان زیبایی خارق‌العاده و جذابی را در عین سادگی دارد که موجب می‌‌شود اکثر عروس خانم‌ها برای ازدواج خود آن را انتخاب کنند.

انگشتر‌های تک تخمه از فانتزی کودکانه تا طراحی فوق العاده دنیای مدرن مورد پسند اکثریت بانوان است. بدون شک الماس برلیان در این نوع طراحی زیبایی کار را به اوج خود می رساند تا انتخاب بدون شکی از خرید خود داشته باشید.

انگشتر تک تخمه 54 سوتی 12278

کارشناسان کوه نور با ظرافت بالا تک الماس باگت را در مرکز این حلقه ازدواج قرار داده‌اند و دور حلقه را با الماس برلیان تزیین نموده‌اند. ظرافت و سادگی این کار مناسب عروس خانم‌های سخت‌گیر است. الماس‌های درخشان برلیان در دستان شما مانندگان ستارگان در شب عروسی شما خواهند درخشید.

انگشتر تک تخمه 53 سوتی 12268

حلقه‌هایی با تک الماس در مرکزیتشان از پرطرفدارترین حلقه‌ها برای روز عروسی و یا نامزدی در بین بانوان است و با طراحی‌های متفاوت همیشه فرم زیبای خود را به همراه دارند. این بار طراحان کوه نور از الماس باگت برای این کار استفاده کرده‌اند و در کنار فرم ساده حلقه زیبایی خیره کننده‌ای را نمایش می‌دهد.

۱۰ طرح لوکس حلقه طلا

انگشتر تک تخمه 50 سوتی کد 12351

یکی از الماس‌هایی که نشان از استواری دارد الماس باگت است که بخاطر فرم مستطیل شکلش به زیبایی در کار می‌نشیند. سادگی و صیقلی بودن طلای سفید در حلقه بسیار چشمگیر است و به درستی الماس‌های کناری را محصور کرده است. اگر به دنبال حلقه تک تخمه با تزیین ساده می‌گردید یکی از بهترین انتخاب‌ها انگشتر تک تخمه 50 سوتی کد 12351 است.

انگشتر مارکیز 12315

استفاده از الماس‌های مختلف در یک کار نیازمند طراحی منحصر به فرد است تا نتیجه خوبی را ارائه دهد. این انگشتر طلا و مارکیز با فرم دایره در مرکز آن، طراحی فوق العاده‌ای دارد و در کل کار از 58 عدد الماس برلیان 1 عدد الماس پرنس و 4 عدد الماس مارکیز استفاده شده است که با شکست نورهای متفاوت مانند ستارگان شب در دست شما می‌درخشند.

انگشتر باگت تک تخمه 51 سوتی 12308

فرم زیبای قرارگیری الماس‌های باگت بروی حلقه ازدواج هم زیبایی بی‌نظیری را نشان می‌دهد و در عین حال سادگی فوق العاده‌ای را دارا است. قرارگیری تک نگین در مرکز حلقه یکی از پرطرفدارترین نوع طراحی انگشتر است که این بار با الماس‌های ظریف باگت به صورت افقی در کناره‌های حلقه ویژگی خاصی به کار داده است.

انگشتر باگت و برلیان 7590

الماس‌های فوق‌العاده باگت و برلیان در فرم مربعی شکل نشان از استواری این کار و در عین حال با دقت بیشتر در جزییات انگشتر نشان از ظرافت کار دارد که در دستان شما حس قدرت، عشق و محبت را ترکیب می‌کند. زیورآلاتی که بتوانند احساسات را نشان دهند بدون شک یک اثر هنری خواهند بود که نشان از تجربه طراحان و سازندگان این کار خواهد بود. نکته مهم در مورد ساخت این انگشتر وزن 5.51 گرم طلای خالص به کار رفته در آن است.

انگشتر تک تخمه برلیان 90 سوتی (GIA) 

در کارتون‌ها و رویای‌های کودکی یک دختر، بدون شک حلقه‌ای که نشان از عشق باشد انگشتر تک نگین بوده است که همچنان یکی از پرطرفدارترین گزینه‌ها برای حلقه روز نامزدی، ازدواج و حتی سالگرد این روز مهم خواهد بود. در این کار از الماس پر نور برلیان استفاده شده است که در دستان شما مانند مرواریدی در صدف خواهد درخشید.

انگشتر الماس باگت و پرنس 11250

انگشتر الماس باگت با فرم مربع بزرگ در مرکز و دو مربع کوچک در دو طرف، قرینگی زیبایی را ایجاد کرده که با به کارگیری الماس برلیان که الماس‌های باگت را احاطه کرده است فرم لطیف و زیبایی را به نمایش می‌گذارد. این طرح یکی از کارهای پرطرفدار در میان بانوان است که برای مراسمات رسمی و غیر رسمی مورد استفاده قرار می‌گیرد. درخشندگی الماس باگت را دست کم نگیرید که در کنار تلاقی با شکست نور برلیان، رنگ‌های زیبایی را بازتاب می‌کند. در مورد ساخت این مدل از انگشترهای گالری جواهرات کوه نور باید بگوییم وزن طلای خالص به کار رفته در آن است که به 5.26 گرم می‌رسد.

انگشتر تک تخمه باگت 52 سوتی 12328

رنگ مات طلای سفید در حلقه در کنار تک الماس باگت سادگی فوق العاده‌ای را ایجاد کرده و در عین حال زیبایی با اصالتی را نشان می‌دهد. این حلقه عروس خانم‌هایی است که در عین سادگی به دنبال تنوع هستند. شما می‌توانید حتی از انگشتر تک تخمه باگت به عنوان انگشتر روز نامزدی و یا هدیه روز عروسی استفاده کنید.

انگشتر برلیان پرنس و باگت 12286

کلکسیون انگشترهای باگت از فاخرترین جواهرات گالری کوه نور به حساب می‌آید. انگشترهای با تراش باگت در اوج سادگی بسیار شکیل خیره کننده هستند. این سری از جواهرات لوکس همیشه انتخاب عروس خانم های سخت پسند بوده است. جواهر قابل مشاهده در تصویری از تعدادی الماس با تراش باگت و فلز ارزشمند طلا ساخته شده است. گالری کوه نور مفتخر است که تمامی محصولات خود را با بالاترین درجه کیفیت و ارزان ترین قیمت وارد بازار طلا و جواهرات می کند. شما عزیزان علاقه مند به جواهرات، می توانید به صورت حضوری از دو شعبه مجموعه کوه نور بازدید کنید.

گالری جواهر کوه‌‌نور تولید کننده وعرضه کننده لوکس ترین و با کیفیت ترین جواهرات آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است.

نظر دهی